INFRARED THERMOMETER

Kini menyukat suhu lebih mudah dengan 4in1 infrared thermometer
dengan hanya 2 saat!






Retail: RM150 

PROMOSI:
 RM80 (sm), RM85 (ss) 
FREE POSTAGE

---------------------------------------------------------
Model Number: AEM-903 
Dimensions: 114mm*34mm*26mm 
Net weight: 157g
Battery: CR2032 
Resolution: 0.1C/0.1F 
Testing distance: 0-2cmAccuracy: +/-0.2C

Color light high fever alarm multifunction infrared ear thermometer with time clock function

Special Features:
1. 4 in 1 function: Ear/ Forehead/Room temperature/ clock function
2. Test Milk and Water, bath water
3. Colorful light high fever warning
4. 3-color backlight

Accessories
•1 x Infrared Thermometer
•1 x Stand
•1 x CR2032 Lithium button battery
•1 x User's Manual

Specifications:
Dimensions: approx.11.4 x 3.4 x 2.6cm 
Resolution: 0.1centidegree/0.1Fahrenheit
Reading band: 32.0 --42.9 Centidegree(89.6-109.2 Fahrenheit)
Ambient temperature scope: 0 --40.0Centidegree(32.0 --104.0 Fahrenheit)
Operating conditions: 10.0 --40.0Centidegree(50.0 --104.0 Fahrenheit),Rh≤80%
Battery:1 x 3V CR2032 Lithium button battery

CANDY PANTY


Dikenali juga SELUAR DALAM PERAMPING / POST-PARTUM PANTY / TUMMY REDUCER PANTY / CANDY PANTY kerana warnanya yang menarik!
All new delivered moms (normal or c-sec) are advisable to wear after 1 month.

* Please pre wash 2-3 times prior wearing due to slight of discoloration especially for DARK COLOR SUCH AS BLACK, RED, DARK PURPLE.

Size : Free (hip size +/- 24" ~ 36" can fit)
Normal - pinggang dr 24-30in, berat 40-60kg


HARGA PROMOSI TAHUN BARU

TYPE A
Buy 1 pc RM16
Buy 3pcs RM30

Buy 5 FREE 1 RM50

Buy 7 FREE 3 RM80
FREE DELIVERY SM

available stock:
maroon
black
peach
dark pink
violet
purple
biege





Kelebihan High Waist Slimming Panty (normal)
TYPE A:



--> Membantu merampingkan pinggang dan perut

--> Amat sesuai untuk ibu baru bersalin / wanita mentruasi

--> Mengangkat dan membantu memejalkan punggung

--> Menggalakkan pembakaran lemak dan kalori terutama jika kita bersenam

--> Sesuai dipakai sepanjang hari walaupun ketika tidur.

--> Sangat selesa dipakai,terasa nyaman dan tidak mengganggu aktiviti seharian.

--> Penggunaan setiap masa akan membuatkan anda tampak langsing dan ramping.

--> Produk LAKU KERAS dan sentiasa mendapat permintaan

--> Positive feedback dr pengguna2 yang dah guna panty ni.

============================================


TYPE B

Super - pinggang dr 24-34in, brt 50-68kg
Buy 1 pc RM16
Buy 3pcs RM30
Buy 5 FREE 1 RM50
Buy 7 FREE 3 RM80
FREE DELIVERY SM








===================================================
TYPE E

RM18/PC

Untuk mereka yang berbadan besar atau gempal,
memperkenalkan panty SUPER XXL HIGH WAIST 
material lebih tebal
lebih tinggi 34"
size pinggang dr 35-42"
anggaran berat dari 75kg-90kg 
sangat sesuai untuk yang berpeha dan berpunggung lebar
material dari 90% cotton, 10% spandex

kod pilihan warna
E1: beige (no stock)
E2: grey (no stock)
E3: cream (available)



GAJET HOLY QURAN



Harga Promosi
 RM35 SM / RM40 SS
FREE POSLAJU

sms 012-2602384 untuk harga borong
 
Size sebesar genggam dewasa.. 
Bateri size AAA 3pcs (kami bagi) 

GADGET FOR KIDS..biasakan anak2 mendengar Quran...membesar dalam suasana Quran. gadget ilmiah ni sesuai masa dodoikan anak yg kecil agar terbiasa dengar quran, sesuai utk anak yang pandai main tekan-tekan..juga sesuai utk kita pasang sebelum kita sekeluarga tidur. Bg yg ada ibu ayah terlantar, rabun..nak baca surah2 lazim dah tak nampak..mainkan di telinga..ibu ayah blh ikut baca agar sabar menghadapi sakit 

Ada 5 Fungsi

1) 26 doa-doa harian 

2) 16 surah lazim...al-fatihah, surah al-a'diyat sehingga surah an-nas (surah fatihah, surah ke 100 sehingga surah terakhir 114) 

3) ucapan 2 kalimah syahadah, azan 

4) 6 nasyid untuk anak2 

5) lampu utk tarik perhatian anak2. Juga utk ‘lock’ satu2 fungsi (cnthnya kita pasang surah..ianya automatik sambung dgn surah yang lain..jd tekan 3 saat butang ke5 tu..ianya lock..anak2 tekan butang apa pun x fungsi..jd anak2 fokus dengar surah) 





 

GENIE BRA

Adakah anda mempunyai masalah pemakaian bra seperti berikut?

  • Tali bra terlalu ketat sehingga meninggalkan bekas
  • Tali bra yang selalu terlondeh ke bawah
  • Bra yang terlalu ketat atau longgar
  • Sukar mencari size yang sesuai
  • Bra yang tidak menutup keseluruhan payudara
  • Bra yang ketat dan padding yang tebal merimaskan anda
  • Dawai besi yang selalu menyakitkan
  • Padding terlalu tebal mentebabkan payudara terlalu menonjol
  • Merasa rimas atau tidak selesa dengan bra sedia ada
memperkenalkan GENIE BRA
penyelesaian kepada masalah2 di atas

BRA PALING SELESA..KUALITI TAK TERKATA!!
DIREKA KHAS TANPA CANGKUK,WIRE DAN STRAPS, NAMUM AMAT SELESA

Mungkin ramai lagi wanita yang masih belum mencuba bra yang selesa ini
TETAPI..
bagi yang dah cuba mereka pasti akan memberi MAKLUM BALAS yang LUAR BIASA!
Apakaa anda cuba dulu dan alami sendiri KESELESAANNYA!

Cri-ciri Genie Bra
  • Tali yang lebar dan bahagian bawah bra yang lebar memberikan sokongan yang diperlukan oleh payudara anda
  • Rekaan bentuk bra yang melekap pada badan menjadikan anda berasa selesa
  • Pads yang boleh dipasang dan dikeluarkan pabila perlu
  • Boleh dicuci dengan mesin basuh
  • Dibuat dari material 96% nylon dan 4% spandex memberikan keselesaan total
SET KLASIK: hitam,koko,putih
SET WARNA: ungu,merah jambu,biru turkois

SIZE: S,M,L,XL,XXL

Dapatkan yang ORIGINAL
NO WIRE
NO POKING
NO PRODDING
NO ITCHING
NO STRATCHING
MAGIC BRA
MIRACLE BRA
SPORT BRA
GOOD QUALITY
AS SEEN ON TV

HARGA JUALAN
RM 70 / RM 75
tidak termasuk kos pos

HARGA KAW
RM 55 / RM 60
FREE DELIVERY







INNER MAGIK

INNER MAGIK..INNER MAGIK
SELESA,TAK PANAS
RM 10/pc 
postage rm6 (sm) / rm9 (ss)
Buy 6 free pos (sm)
Buy 8 free pos (ss)

Bila pakai x melekap ke dahi..
Sangat cantik dan selesa untuk dipakai sepanjang hari..
Muncung cantik je, x perlu gunting belakang
untuk dapatkan muncung yang cantik..
Tidak menyakitkan telinga sebab tidak mencengkam..
Kalau nak pakai melekap ke dahi pun boleh..
Mudah dijaga, x perlu risau awning rosak bila dicuci..


warna available:





  






BORONG:
20pcs: rm7.5/pc, kurier sm rm10
50pcs: rm7/pc, kurier sm rm15
sila tanya stok sedia ada dahulu

SHISEIDO MASKS


BLACK MASK
WHITE MASK
NATURGO MASK





Anda ada masalah BLACKHEAD/WHITEHEAD?
Dari jauh dah nampak bintik-bintik kat hidung? 
NO..NO..TOLONG JANGAN PICIT!
akhirnya nanti tempat yang dipicit akan ditumbuhi jerawat
LAGI PARAH!!

Salah satu cara untuk buang bintik putih bintik hitam ni adalah dengan menggunakan SHISEIDO MASK
TERBUKTI BERKESAN!

PAKEJ PERCUBAAN (10PCS) 
HANYA RM15
FREE POSLAJU SM

TERDAPAT 3 PILIHAN WARNA :
BLACK mask
WHITE mask
NATURGO mask

boleh campur2 untuk ketiga-tiga mask
FUNGSI MASK ADALAH SAMA UNTUK SEMUA JENIS KULIT!

FUNGSI & KEBAIKAN :
- Membersihkan dan menanggalkan sel kulit mati (blackheads dan whiteheads)
- Mengecilkan pori-pori
- Memutihkan dan mencerahkan kulit muka
- Mengurangkan kedutan dan anti penuaan

CARA PENGGUNAAN :
1) Cuci muka terlebih dahulu seperti biasa.
2) Steam atau wapkan muka dengan air panas agar pori-pori terbuka lebih kurang 5 minit. (tidak diwajibkan, kalau rajin buat la yer).
3. Sapukan masker di muka anda, terutama bahagian yg diinginkan seperti hidung atau di kawasan yg byk balckhead & whitehead. 
(Jauhkan dari terkena pada kening, bibir dan kawasan mata).
4) Boleh gunakan dangan jari. Kalau pakai jari lebih mudah untuk disapu supaya lebih rata di muka.
5) Biarkan selama lebih kurang 30 minit hingga masker benar2 kering/keras.
6) Cabut masker perlahan dari bawah ke arah atas wajah anda dan anda akan lihat sendiri blackhead & whitehead melekat di mask.
7) Bersihkan wajah dengan air dingin agar pori-pori tertutup dengan sempurna.

*Dan hasilnyaaaaa...  gerenti! mencacak-cacak keluar!
*Boleh digunakan 1/2 kali seminggu. 
Jika hanya digunakan untuk daerah hidung, 
1 sachet dapat digunakan untuk 2/3 kali penggunaan. 
Simpan baki masker yang belum digunakan dalam bekas bertutup.

****************************************

COLLAGEN EYE MASK (GOLD)


Rm2/pc


Fungsi:
1. Mengurangkan kesan hitam di bawah mata ( eye bag)
2. Melembapkan dan mengurangkan kedutan
3. Mengembalikan kolagen yang hilang
4. Mengecilkan liang roma.
5. Menyegarkan mata dari keletihan

Ramuan
• Air
• Gliserin
• Polivinil
• Alkohol ( sila baca penerangan tentang alcohol dibwah)
• Sodium polyacylat
• Tatariacid
• Minyak Biji Anggur ( Vitis Vinfera)
• Retinyl palmitat ( Vitamin A)
• Tocophbryl asetik ( Vitamin E)
• BHT
• Metil
• Fragrance
• Fragaben
• Phyto collagen
• Lidah Buaya
• Ekstrak teh hijau
• Ekstrak Plum

Cara Penggunaan:
1. Bersihkan dan keringkan wajah anda
2. Tampal di bawah mata dan pastikan ia melekat dengan baik
3. Pakai selama 20 -30 minit atau pakai semasa hendak tidur (Tidak lebih dari 12 jam)
4. Hanya sekali penggunaan sahaja

AMARAN:
1. Gunakan bila perlu sahaja
2. Elakkan Penggunaan pada kulit terbakar dari matahari
3. Elakkan penggunaan dengan pembalut muka atau topeng pengelupas
4. Hentikan penggunaan produk jika anda merasa tidak selesa.
5. Jauhkan dari kanak-kanak
6. Untuk kegunaan luar sahaja.

Penerangan tentang Penggunaan Alkohol oleh Muzakarah Majlis Fatwa Kebangsaan pada 11 dan 12 April 1984 telah memutuskan:

a) Alkohol yang dibuat bukan melalui proses pembuatan arak hukumnya tidak najis tetapi haram diminum
b) Minuman ringan yang dibuat sama caranya membuat arak, samada mengandungi sedikit alkohol, atau alkoholnya disulingkan adalah haram diminum
c) Minuman ringan yang dibuat bukan untuk dijadikan arak atau yang mabuk dan tidak sama caranya dengan proses arak atau bukan yang mabuk dan tidak sama caranya dengan proses arak adalah halal
d) Tapai adalah halal
e) Alkohol yang terjadi sampingan dalam proses pembuatan makanan tidak najis dan boleh dimakan
f) Ubat-ubatan dan pewangi yang ada kamdungan alkohol adalah harus dan dimaafkan (kegunaan luar).

ALTAMIS HABBATUSSAUDA

Altamis habbatussauda kini berwajah baru dengan no KKM

RM36 sebotol, 60 biji.

kos pos RM6 utk 1-2 botol semenanjung / 
RM10 Sabah Sarawak.

BELIAN 3 botol?
PENGHANTARAN PERCUMA 
1 MALAYSIA

untuk testimonial pelanggan setia kami & seluruh ahli keluarga yang merasai khasiat makanan sunnah Nabi Muhammad SAW ini, layari facebook kami





 

KINDLY FILL UP THE FORM...10Q

Follower of this Blog? (compulsory ^_^)
Name:
Email Address:
Contact No.
Mailing Address
Order Item
Handling & Shipping
Payment Method

This online form was provided by Freedback.

JAPAN SIZE CHART (estimated)

JAPAN SIZE CHART (estimated)

Popular Posts